Kjøps- og abonnementsvilkår

Dersom du ikke ønsker flere leveranser av produktet må du gi beskjed til kundeservice senest 10 dager etter forrige leveranse.

 

Leveringstjenesten er fleksibel, du kan med andre ord hoppe over forsendelser eller stoppe leveringstjenesten når du vil. Hvis du vil stoppe for en periode må du si fra 10 dager etter forrige leveranse, samt oppgi hvor lenge du ønsker stopp.

 

Det er 14 dagers ubetinget angrefrist på første forsendelse, se kjøpsloven §10.

 

Det er kun returrett på den første forsendelsen. De påfølgende forsendelsene i leveringstjenesten er identisk med den første forsendelsen. Dette er således ikke returrett på varer som du mottar etter den første forsendelsen. Dette er også av hensyn til kvalitetssikring siden helsekost er kategorisert av norske myndigheter som næringsmiddel/matvarer.

 

Hvis du velger å returnere den første forsendelsen må det gjøres innen 14 dager etter mottatt vare. Du skal da bruke angrefristskjema utarbeidet av Barne- og likestillingsdepartementet (vedlagt forsendelsen). Forseglingen på varene må være ubrutt for at returen skal bli godkjent. Hvis pakken er urettmessig sendt til deg, eller den er skadet når den mottas, har du selvfølgelig returrett. Dette er da en reklamasjon. Vennligst kontakt kundeservice snarest vedrørende reklamasjoner.

 

Alle priser er inklusive merverdiavgift. Det er 18 års aldersgrense for å bestille hos Colibri Helse AS. Dersom bestiller er yngre, skal bekreftelse med underskrift fra foresatte foreligge. Betalingsfristen er spesifisert på faktura. Ved forsinket betaling er vi forpliktet til å informere om at eventuelle purringer vil bli tillagt det til enhver tid gjeldende purregebyr. Vi leverer kun til adresser i Norge.

 

Kundeservice

Våre kundeveiledere hjelper deg gjerne med spørsmål om leveringstjenesten eller produktene.